Politica de Garantie
Toate produsele pe care le vindem au conditii de garantie conforme cu legislatia in vigoare.
Produsele comercializate de SC Prompt Telecomunicatii Daky Group SRL provin din surse autorizate respectiv: producători, importatori sau distribuitori şi beneficiază de garanţie naţională susţinută de unităţi service autorizate ale partenerilor Daky GroupSRL sau ale producătorilor.
În cazul certificatelor de garanţie emise de producător / importator, produsele beneficiază de garanţie în reţelele de service ale acestora, în centrele menţionate explicit în certificate. Produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut în certificat. Această unitate de service va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanţiei.
Prin garanţia comercială aveţi la dispozitie servicii de reparaţie gratuită din partea importatorului, distribuitorului, sau producătorului, în baza certificatului de garanţie emis.
Garantia produselor noastre o asiguram direct sau prin intermediul service-urilor autorizate de producatori.
Cum stiti cui sa va adresati?
Simplu – cititi in Certificatul de Garantie!
Daca este specificat un service autorizat de producator – atunci lui trebuie sa va adresati, daca nu – inseamna ca vom rezolva noi direct problema dumneavoastra.
Cum sa procedati daca se defecteaza produsul cumparat:
- Verificati daca produsul este in perioada de garantie, pe baza Certificatului;
- Daca produsul este in perioada de garantie, aflati din Certificat unde trebuie trimis/dus produsul: la service-ul autorizat sau la sediul nostru, dupa caz;
- Ca sa va putem repara produsul – trebuie neaparat sa primim impreuna cu el:
• Certificatul de Garantie
• copie dupa Factura de achizitie
- Daca este un produs cu garantie la sediul nostru:
• Vom face expertiza tehnica a defectului semnalat si daca defectiunea este acoperita de garantie, Clientul va primi inapoi un alt produs:
o acelasi model, daca este inca un produs care se comercializeaza, sau
o un produs mai ieftin, cu acceptul Clientului, sau
o un produs mai scump, cu plata diferentei de bani.
In acest caz va vom deconta si costul transportului catre service al produsului si costul de retur inapoi la dumneavoastra.
• Daca insa, din expertiza tehnica, va rezulta ca nefunctionalitatea se datoreaza utilizarii defectuoase, va vom anunta telefonic sau pe email de rezultat si apoi va vom returna produsul, fără să mai plătim costurile de transport.
In urma unei discutii directe, veti putea in acest caz solicita o remediere a defectiunii contra cost.
Important: interventia directa asupra produsului sau in alte service-uri decat cele din Certificatul de Garantie duce imediat la pierderea garantiei produsului.
În cazul în care un produs aflat în termenul de garanție se defectează, iar termenii prezentați mai sus nu au fost încălcați, procedura este urmatoarea:
Se ia legatura (telefonic, prin E-Mail, alte metode) cu service-ul aflat pe certificatul de garanție al producătorului sau direct cu noi prin email comenzi@abcdaky.ro
Durata de remediere a produselor poate varia, în funcție de natura defectului și disponibilitatea pieselor, de la 2 la 15 zile calendaristice (în cazul persoanelor fizice). După remedierea produselor, clienții vor fi înstiințați prin SMS de acest lucru.
Predarea sau trimiterea produselor cu defecte menționate partial, poate duce la o diagnosticare și remediere parțială.
Produsele defectate din vina utilizatorului vor fi reparate contra cost doar în urma obținerii acordului proprietarului, după ce este inștiințat de costul total al intervenției.
Comandarea pieselor necesare va fi adresată producatorului, durata reparației fiind determinată de furnizarea pieselor necesare de către producător.
Devizul de înlocuire al pieselor în regim de postgaranție va contine termenii legali de retragere din contract a consumatorului până la îndeplinirea obligațiilor prestatorului de servicii și compensațiile datorate prestatorului în cazul retragerii tardive din contract.
Constatarea naturii și cauzei probabile a defecțiunii se face în service-ul autorizat de producator, concluziile unității abilitate fiind finale. Consumatorul acceptă tacit expertiza unității service abilitată de producător, fiind înștiințat la momentul încheierii documentelor de achizitie.
Ultima actualizare: 16.12.2021